Top exercitii pentru un fund bombat

Top exercitii pentru un fund bombat

 

Top exercitii pentru un fund bombat

  • Deep Squats (25 sec) Genoflexiuni adanci cu picioarele departate
  • Squats to leg kick back (60 sec) Genoflexiuni cu lovirea alternativa a unui picior in spate
  • Pistol squats (30 sec) Genoflexiuni cu un picior ridicat
  • Ottoman heel presses out (30 sec) Ridicarea simultana a picioarelor prin sustinerea corpului pe o banca
  • Ottoman heel presses out (30 sec) Ridicarea simultana a picioarelor prin sustinerea corpului pe o banca
  • Leg lift to side kick (30 sec) Ridicarea unui picior in lateral si in spate prin sustinerea corpului pe genunchi si maini
  • Frog squat pulses (30 sec) Ridicarea corpului din ghemuit
  • Deep Squats (25 sec) Genoflexiuni adanci cu picioarele departate
  • Squats to leg kick back (60 sec) Genoflexiuni cu lovirea alternativa a unui picior in spate
  • Pistol squats (30 sec) Genoflexiuni cu un picior ridicat
  • Ottoman heel presses out (30 sec) Ridicarea simultana a picioarelor prin sustinerea corpului pe o banca
  • Ottoman heel presses out (30 sec) Ridicarea simultana a picioarelor prin sustinerea corpului pe o banca
  • Leg lift to side kick (30 sec) Ridicarea unui picior in lateral si in spate prin sustinerea corpului pe genunchi si maini
  • Frog squat pulses (30 sec) Ridicarea corpului din ghemuit

Nici un comentariu adaugat

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide