Programul DTP brate si abdomenul inferior – Kris Gethin’s

Programul DTP brate si abdomenul inferior – Kris Gethin’s

 

 Antrenament Brate (Superset Biceps – Triceps)

Superset
Flexii din picioare la helcometru
Extensii din aplecat la 90 de grade la helcometru
Set 1 40 repetari 40 repetari
Set 2 30 repetari 30 repetari
Set 3 20 repetari 20 repetari
Set 4 10 repetari 10 repetari
Set 5 10 repetari 10 repetari
Superset
Flexii Cu bara dreapta
Extensii cu bara dreapta din culcat dorsal
Set 6 10 repetari 10 repetari
Set 7 10 repetari 10 repetari
Set 8 20 repetari 20 repetari
Set 9 30 repetari 30 repetari
Set 10 40 repetari 40 repetari

Antrenament Abdomen

Seturi
Ridicarea picioarelor din atarnat – Repetari
Set 1 Epuizare
Set 2 Epuizare
Set 3 Epuizare
Set 4 Epuizare
Set 5 Epuizare

One Response to “Programul DTP brate si abdomenul inferior – Kris Gethin’s”

  1. Danielito august 23, 2013 at 1:46 am #

    Cred ca partea cu a avea un plan este frtoae bine spusa.Mi s-a intamplat de multe ori sa merg sa sala si sa nu am in minte ce sa fac si antrenamentul nu a fost unul cu care m-am laudat la prieteni:(,insa de fiecare data cand stiam exact ce vreau sa fac aveam un antrenament bun si ma simteam frtoae bine apoi.

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide