Exercitii pentru solicitarea intregului pectoral

Exercitii pentru solicitarea intregului pectoral

Impins cu bara din orizontal cu priza supinatie (cu palmele orientate catre tavan)

  • 3  seturi x 8-12 repetari (pauza 2-3 minute intre serii)

Impins din orizontal cu priza pronatie (cu palmele orientate catre podea)

  • 2 seturi x 8-12 repetari (pauza 2-3 minute intre serii)

Impins cu gantere din inclinat

  • 3 seturi x 8-12 repetari (pauza 2-3 minute intre serii)

Fluturari cu gantere din inclinat

  • 3 seturi x 12-15 repetari (pauza 1-2 minute intre serii)

Fluturari la scripete prin ducerea bratelor in jos in superset cu Fluturari la scripete prin ducerea bratelor in sus

  • Superset 3 superset x 12-15 repetari (pauza 1-2 minute intre serii) .

Nici un comentariu adaugat

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide