Exercitii Fitness pentru acasa

Acest tutorial contine exercitii care se pot face acasa, fara necesitatea de aparate sau echipamente de fitness. Inainte de a realiza aceste exercitii va trebui sa va mentineti corpul intr-o anumita postura si anume mentinerea spatelui drept, abdomenul tare, pieptul ridicat si umerii trasi in spate.  Fiecare exercitiu se va face pe o durata de 4 minute.

  1. Primul exercitiu se va face prin ridicarea cate unui picior alternativ la piept din pozitia verticala, intr-un ritm rapid, gen alergarile pe loc. Mainile de asemenea se vor misca odata cu picioarele.
  2. Al doilea exercitiu se va realiza din pozitia culcat dorsal prin ridicarea picioarelor drepta pana la 90 de grade, departarea acestora in lateral si ridicarea trunchiului de la sol. Dupa revenirea cu umerii pe podea se va apropia din nou picioarele s se va ridica fundul de la sol.
  3. Al treilea exercitiu se va face din pozitia verticala cu mainile la ceafa si picioarele usor indoite. Se va continua cu o genoflexiune normala dupa care se va ridica si se va face o saritura odata cu departarea picioarelor.
  4. Al patrulea exercitiu reprezinta ridicarea bazinului de la sol din pozitia oblic sustinut pe un brat.
  5. Al cincelea exercitiu se va realiza din aceeasi pozitie, cu diferenta sustinerii bratului in cot si ridicarea piciorului dupa care se va continua cu ridicarea bazinului.
  6. Al saselea exercitiu va reprezenta fandari din saritura intr-un ritm alert.
  7. Ultimul exercitiu se va face din culcat dorsal prin ridicarea unui picior, mentinerea si ridicarea trunchiului, iar la coborarea piciorului pe sol se va ridica bazinul de la sol.

Nici un comentariu adaugat

Adauga Comentariu