Exercitii fitness acasa pentru picioare si fund

Exercitii fitness acasa pentru picioare si fund

Exercitii fitness acasa pentru picioare si fund

  • Fandari prin ducerea unui picior in spate – 10 repetari
  • Fandari prin mentrinerea picioarelor fixe – pana la epuizare
  • Sarituri cu genoflexiuni – 10 repetari
  • Ridicarea unui picior drept  in sus din pozitia sustinuta pe coate si genunchiul opus – 8 repetari
  • Ridicarea unui picior in spate din pozitia aplecat in fata – 10 repetari
  • Ridicarea unui picior in lateral din pozitia sustinuta pe coate si genunchiul opus – 8 repetari
  • Miscarea unui picior spre piciorul opus din pozitia sustinuta pe coate si genunchi – 8 repetari

 

 

Nici un comentariu adaugat

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide