Antrenament Umeri: Nicole Wilkins

Antrenament Umeri: Nicole Wilkins

Antrenament Umeri

  • Impins cu bara din sezand pentru umeri: 2 seturi incalzire + 1 set: 10-12 repetari + 2 seturi descrescatoare.
  • Fluturari laterala la cablu cu un singur brat: 3 seturi x 10-12 repetari.
  • Ridicari in fata cu bara: 3 seturi x 10-12 repetari.
  • Fluturari inverse la cablu:  2 seturi x 10-12 repetari + 1 set x 8 repetari.
  • Fluturari inverse cu gantere la plan inclinat: 3 seturi x 10 repetari.

One Response to “Antrenament Umeri: Nicole Wilkins”

  1. Jennabel septembrie 29, 2012 at 10:41 am #

    That ingshit’s perfect for what I need. Thanks!

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide