Antrenament in circuit pentru picioare si abdomen

Antrenament in circuit pentru picioare si abdomen

Antrenament in circuit pentru picioare si abdomen

  1. Plank (45 sec) Sustinerea corpului pe antebrate si varful picioarelor
  2. Squats (20 repetari) Genoflexiuni partiale
  3. Mountain climbers (45 sec) Ridicarea cate unui genunchi alternativ la pipt din sustinerea pe maini si varfulul picioarelor
  4. Alternating lunges (20 repetari) Fandari in spate
  5. Reverse crunch (45 sec) Abdomene prin ridicarea simultana a trunchiului si a picioarelor
  6. Side lunges (20 repetari) Fandari in lateral
  7. Bicycles (45 sec) Intinderea alternativa a picioarelor din sezand odata cu rasucirea corpului spre piciorul opus
  8. Calf raises (20 repetari) Ridicarea pe varful picioarelor
  9. Leg drops (45 sec) Ridicarea picioarelor pentru abdomen din culcat dorsal
  10. Wall sit (60 sec) Asezare cu picioarele indoite si sustinerea corpului cu spatele de perete.

 

Nici un comentariu adaugat

Adauga Comentariu

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide